4 תשובות
לכל אחד יש את הדברים שמורידים לו..
שואל השאלה:
אוף איזה באסה זה
אוף איזה באסה זה
אנונימית
את כאן בשבת גאונה
שואל השאלה:
אין קשר לזה שאני בשבת כאן, לא תמיד יוצא לי לשמור שבת מסיבות כאלו ואחרות...
אני לא חושבת שאני צריכה לתת דין וחשבון אבל אני מאוד רוצה לשמור והתחזק יותר ממה שאני עושה כרגע
אין קשר לזה שאני בשבת כאן, לא תמיד יוצא לי לשמור שבת מסיבות כאלו ואחרות...
אני לא חושבת שאני צריכה לתת דין וחשבון אבל אני מאוד רוצה לשמור והתחזק יותר ממה שאני עושה כרגע
אנונימית
באותו הנושא: