9 תשובות
זה קשה, בשלב מסוים נגמר הכוח ופשוט עוברים הלאה.
להיפתח לאנשים זה מיומנות בחיים שצריך לעבוד עליה
להיפתח לאנשים זה מיומנות בחיים שצריך לעבוד עליה
אני יכולה לתת לך יתרון בלהיות ביישנית, הבחורים שרוצים לנצל אותה לא יבואו אלייה...
הבחורים שכן רוצים להכיר, ולא לנצל אותה יבואו אלייה..
הבחורים שכן רוצים להכיר, ולא לנצל אותה יבואו אלייה..
שהיא חיה את עצמה בתור ביישנית ולא בתור בן אדם
שואל השאלה:
למרות שהיא מנסה ומנסה להיפתח ולהגדיל את הביטחון?
למרות שהיא מנסה ומנסה להיפתח ולהגדיל את הביטחון?
את זה אפשר לראות, תאהבי את עצמך ילדה
שואל השאלה:
אבל אם נגיד לאט לאט היא נפתחת?
אבל אם נגיד לאט לאט היא נפתחת?
מנחש שקשה לעשות איתה שיחה
שקשה לפתח שיחות, היא לא משתפת, אתה צריך ליזום הכל
תיהיהי מי שאת...
באותו הנושא: