7 תשובות
טעון שיפור
בכללי בסדר, יש מה לשפר
ש90% מהאנשים שעובדים שם הם אנשים טיפשים שמשחקים אותה חכמים וקשוחים ותכלס הם לא בדיוק סמל החכמה....
יש לי קרובי משפחה שוטרים והם מאוד מאוד חכמים ואנשים טובים
אנונימית
בסדר בסהכ
שיש בה הרבה דברים טובים.. אבל כמובן שיש מה לשפר בה
בחלק מהמקרים עושה את עבודתה
באותו הנושא: