2 תשובות
נשמע מגניב ממש
שואל השאלה:
לא...לגרמני בכיתה י שגל ילד ישן בבית של ילד אחר ובבוקר מטיילים כולם למשך עשרה ימים
אותו דבר הם באים אלינו..
לא...לגרמני בכיתה י שגל ילד ישן בבית של ילד אחר ובבוקר מטיילים כולם למשך עשרה ימים
אותו דבר הם באים אלינו..
אנונימית
באותו הנושא: