4 תשובות
לתרגל עוד לא יזיק❤
תתאמני עוד קצת, עד שיהיו לך פעמיים רצופות בלי טעיות בכלל
לדעתי תתרגלי עוד כמה, גם אם לא היו לך טעויות אני הייתי עושה לפחות עוד שניים שלושה, אבל יפה, בהצלחה:)
תתרגלי עוד
באותו הנושא: