4 תשובות
אני חושבת שזה עולה 30 הלוך חזור שבתכלס עם רב קו זה 15 כי שממלאים זה מכפיל
שואל השאלה:
יהייה אפשר לשלם בתוך הרכבת וכמה זה יעלה?
זה רק בתוך העיר
לא