11 תשובות
כן.
כן וזה הוכח שלבנות יותר כיף להיות בחברת בנים מאשר של בנות
כן חח הגיוני
את האמת שגם לי
כן גם אני ככה
כן, כנל.
כן
כן
אנונימית