6 תשובות
אני מסננת את הפסיכולוגית שלי לא יודעת נה איתך...
טבל עם את צריכה עזרה תפני אליה
טבל עם את צריכה עזרה תפני אליה
פשוט מאוד מה הבעיה שהכי מפריעה לך בחיים ותתחילי לשפוך
אנונימי
פשוט תספרי לה מה את מרגישה אני בטוחה שהיא תשמח לעזור לך.
זה ממש לא מטומטם, זה עוזר
אני מבינה שזה טיפה מביך בהתחלה, אבל זה התפקיד שלה והיא שם בשבילך.
פשוט תכתבי כזה היי זאת ___, אני צריכה עזרה
או משהו
אני מבינה שזה טיפה מביך בהתחלה, אבל זה התפקיד שלה והיא שם בשבילך.
פשוט תכתבי כזה היי זאת ___, אני צריכה עזרה
או משהו
אני זוכר שהפסיכולוג שלי הייתי פשוט כותב לו "היי אתה יכול לדבר?" וכשהיה זמין היה עונה
היא שם בשבילך תשלחי לה הודעה או משהו לדעתי כבר היית פותחת את זה שזה מרגיש לך לא הכי נוח לבוא ולדבר איתה כשרע לך כי היא עדיין מישהי שאת לא מכירה ושתשמחי עם זה יבוא ממנה שתשאל אותך איך את? איך עבר לך היום? ואת כבר תשתפי אותה יהיה לך יותר קל בהמשך לשתף אותה לבד שתסמכי עליה ותרגישי איתה בנוח
אנונימית