2 תשובות
יכול להיות שהיא לא ידעה מתי תהיה פנויה והיא לא רצתה להפריע לך אז היא חכתה בכל יום שאת תתקשרי אליה בזמן שתהיה פנויה זה לא אומר שלא אכפת לה ממך אולי היא רק לא רצתה להפריע
אנונימית
שואל השאלה:
הקשר בנינו טוב
והתקשרתי אליה רק פעמיים כזה לשיחה קצרה
כשהתקשרתי אליה שחזרתי הביתה היא לא שאלה אותי איך היה אלא אני שאלתי אותה אם היא רוצה שאני אספר לה מה היה לח בטיול כשהיא תגיע הביתה כי היא הייתה בעבודה
ומאז שהיא חזרה מהעבודה היא בקושי שאלה אותי איך היה לך? תספרי לי מה עשיתם? וזה
ופעם היא הייתה שואלת אותי הרבה יותר אבל עכשיו כיאלו לא שואלת אותי כלום
באמת שאני בוכה עכשיו כי זה כל כך מאכזב
ציפתי לספר לה מלא
אנונימית