4 תשובות
לא יצאת אידיוטית הוא אידיוט שלא רוצה אותך
וכתבת סבבה כאילו בצחוק מה הבעיה?
וכתבת סבבה כאילו בצחוק מה הבעיה?
אל תיגע
גם לי זה היה קורה
זה לא כזה נורע
גם לי זה היה קורה
זה לא כזה נורע
נע, בקטנה xd
לכי תדעי, אולי זה יגרום לו לצחוק ומשם אפשר להתקדם...או שלא...
העיקר, תחייכי!
לכי תדעי, אולי זה יגרום לו לצחוק ומשם אפשר להתקדם...או שלא...
העיקר, תחייכי!
הוא הפסיד אותך ואת המוזרות שלך :)
אנונימית
באותו הנושא: