11 תשובות
הם אחלה של להקה
הו אני!!
נורא אוהב. יש להם סטייל כזה מיוחד ומדליק
אניי //-||
אני אוהבת
כאילו הם חמודים
השירים של פעם קצת יותר טובים
למה? clhorineלמשל ממש טוב
הוא נחמד כן לא אמרתי שלא
אישית מעדיפה את השירים הישנים
כולםם