11 תשובות
הם אחלה של להקה
הו אני!!
נורא אוהב. יש להם סטייל כזה מיוחד ומדליק
אניי //-||
אני אוהבת
אניי!!
כאילו הם חמודים
השירים של פעם קצת יותר טובים
השירים של פעם קצת יותר טובים
למה? clhorineלמשל ממש טוב
הוא נחמד כן לא אמרתי שלא
אישית מעדיפה את השירים הישנים
אישית מעדיפה את השירים הישנים
כולםם
באותו הנושא: