20 תשובות
כן
ברור זה פדיחה אחת גדולה
אנונימית
מה יש להתבייש בזה ?
בטח
כולה שואלים פה שאלות מאנונימי זה לא כזה ביג דיל אבל בסדר
כן
לא
אממ זה לא שאני מסתיר, אני פשוט לא משתף אותם
אם הם ישאלו אם אני פה אני אגיד שכן
לא
חחח כן
לא
אהר