20 תשובות
כמובן
כן
ברור זה פדיחה אחת גדולה
אנונימית
מה יש להתבייש בזה ?
בטח
כולה שואלים פה שאלות מאנונימי זה לא כזה ביג דיל אבל בסדר
לא חחח
כן
כן
לא
לא
אממ זה לא שאני מסתיר, אני פשוט לא משתף אותם
אם הם ישאלו אם אני פה אני אגיד שכן
אם הם ישאלו אם אני פה אני אגיד שכן
לא
חחח כן
לא
אהר
באותו הנושא: