6 תשובות
ציפורניים עגולות
זה לא באמת משנה..כי תיהיה לך בנייה מעליהן.
שואל השאלה:
זה הקטע איזה צורת בנייה הכימתאימהחחח
זה הקטע איזה צורת בנייה הכימתאימהחחח
אנונימית
לא ארוך מידי ועגול
אנונימי
אוקיי לי יש אצבעות קבב אבל ממש
אף פעם לא יכולתי להסתכל עליהם ועכשיו אני בסדר איתם
עשיתי בניה יחסית ארוכה או צורת בלרינה או צורה מרובעת
אני מעדיפה את הבלרינה
ומניסיון אישי יותר ארוך האצבעות נראות פחות שמנות יותר קצר נראה יותר שמן
אף פעם לא יכולתי להסתכל עליהם ועכשיו אני בסדר איתם
עשיתי בניה יחסית ארוכה או צורת בלרינה או צורה מרובעת
אני מעדיפה את הבלרינה
ומניסיון אישי יותר ארוך האצבעות נראות פחות שמנות יותר קצר נראה יותר שמן
בלרינה הכי יפה אבל לא קצר מידי ולא ארוך מידי
באותו הנושא: