5 תשובות
וואלנ אולי הפסקה באמת תהיהטובה לשניכם. שווה לנסות
האמת שלא לדבר במשך חודשים זה פשוט לא נשמע לי קשר בעיני..
אני יכול להבין מאיפה את באה. אולי באמת הגיע הזמן.. לגמרי נתון להחלטתך.
פשוט תסבירי לו מה שכתבת פה בצורה עדינה. שאת לא רואה לאן זה מתקדם, אתם כבר פחות בקשר, יש פחות מהכל וזה דועך..
שואל השאלה:
לא דחוף לי חבר חדש ואפילו יוצא לי להעלות מחשבות שפספסתי את הרווקות שלי.. הוא הראשון שלי בהכל לא חוויתי מערכות יחסים אחרות אני איתו מגיל 16 ואני עוד מעט בת 20 אז זה נראה לי נחמד להיות לבד גם קצת.. שגרה זה בסדר אבל לא להפגש ולא לדבר ימים שבועות וחודשים זה כבר משהו אחר קשר לא יכול להחזיק ככה ואין משהו שאפשר לשנות בזה
אנונימית
אז אל תיפרדי ממנו, תחשבי שגם לך אין עכשיו זמן למצוא חבר חדש. זה סך הכל שגרה וניתן להתגבר עליה. תדברי איתו איך הוא מרגיש ותחפשו פיתרון ביחד, אם את באמת אוהבת אותו אז את לא תיפרדי ממנו סתם.
בדיוק ככה אני מרגישה וככה אני עם לבר שלי