2 תשובות
שואל השאלה:
באיזה גיל יש??
אנונימית
את יכולה לדבר איתן על זה, יכול להיות שהן לא מרגישות שאת 'נטל' עליהן... יכול להיות שבכללי אתן לא מסתדרות וזה בסדר, קורה...
את יכולה דרך אגב להתחבר גם עם בנים בכיתה שלך, זה גם אחלה, אולי את תמצאי חבר הכי טוב, תנסי ליזום שיחות עם מי שנראה לך נחמד/ה, אני בטוח שתמצאי אחד או אחת עם נושאים משותפים (: חברים אפשר למצוא בכל מקום, לא מחייב שהם יהיו הכי הכי טובים אבל לפחות שיהיה לך מישהו אחד שיהיה לכם כיף ביחד זה גם משהו
בהצלחה.