תשובה אחת
שואל השאלה:
הבעיה היא לא האוזניות היא המחשב. את האוזניות יש לי כבר חצי שנה אז אני מכירה אותם. העניין גם שהצלחתי לחבר אחת מהן ביום שישי. גם ראיתי מדריך איך לחבר והבנתי שאין לי כפתור הפעלה לבלוטוס במחשב
הבעיה היא לא האוזניות היא המחשב. את האוזניות יש לי כבר חצי שנה אז אני מכירה אותם. העניין גם שהצלחתי לחבר אחת מהן ביום שישי. גם ראיתי מדריך איך לחבר והבנתי שאין לי כפתור הפעלה לבלוטוס במחשב
באותו הנושא: