3 תשובות
אחותי אני גם ככה אני מבינה לגמרי,
אני פשוט לומדת עם הזמן שחבל על העצבים שלי ובסופו של דבר אני פוגעת רק עם עצמו וזה תהליך פשוט את צריכה למצוא משהו שמרגיש אותך למשל אם אני עצבנית פתאום בבית ספר אני חמש דקות לבד ונרגעת. ואני עצבנית ברמה שאני יכולה לזרוק שולחן על ילדים. (הגזמתי).
אנונימית
את יכולה לעשות את כל מה שכתבו מעלי אבל אם זה לא עוזר והבעיה ממש רצינית לכי לרופא. אולי זה נשמע מוגזם אבל קרה לי והלכתי עם אמא שלי ליבדוק מה יכול לעזור (לא רטלין) והמליצו לנו על כל מיני טיפולים כיפיים שממש עוזרים לי.
גם לרכב על סוסים ממש עוזר- ספורט בלי יותר מידי! מאמץ וסוסים זו חיה רגועה וכשרוכבים עליהם.... נו השלווה והרוגע שלהם עובר אליך וגם בשביל לישמור על הסוס רגוע צריך להיות רגוע. אני לא טובה בהסברים אבל בהחלט חולה על רכיבה על סוסים (חח חרוז)
אנונימית
לפעמים לנשום עמוק יכול לעזור, גם מדיטציה.