7 תשובות
או שירותי רווחה או לחתוך ורידים זה האופציות היחידות
אחותי עזבי שהיא מפחדת. להתקשר לרווחה זה הכי טוב.
אם אחותה מעל גיל 18 או שיש לה קרובי משפחה כמו סבא וסבתא היא יכולה לעבור לגור אצלם. המצב שלה מאוד גרוע ולהתקשר לרווחה לא יכול להזיק
אם אחותה מעל גיל 18 או שיש לה קרובי משפחה כמו סבא וסבתא היא יכולה לעבור לגור אצלם. המצב שלה מאוד גרוע ולהתקשר לרווחה לא יכול להזיק
אוליי אם תספרי להורים שלך על מה שקורה איתה אולי הם יעזור יותר
שואל השאלה:
^היא מפחדת שהמשפחה תתפרק
^היא מפחדת שהמשפחה תתפרק
המשפחה כבר מתחילה להיסדק אז זה לא יהיה נורא שהם יתפרקו
המשפחה כבר מפורקת. אין לזה לאן להתדרדר יותר
לפנות לרווחה אין דבר כזה
זה לא נורמאלי את חייבת להסביר לה בצורה שאת יודעת שתבין, תגידי שאת חשובה לה וזה לטובתה
ולגבי החבר שלה אם הם חברים כבר הרבה זמן והם בקשר טוב תגידי לה שתשתף אותו שידע שיש לה סיבות מספיק טובות להתנהגות שלה איתו
זה באמת משהו לא רגיל את חייבת לעזור לה ואני מקווה שהיא תעריך את זה מספיק
זה לא נורמאלי את חייבת להסביר לה בצורה שאת יודעת שתבין, תגידי שאת חשובה לה וזה לטובתה
ולגבי החבר שלה אם הם חברים כבר הרבה זמן והם בקשר טוב תגידי לה שתשתף אותו שידע שיש לה סיבות מספיק טובות להתנהגות שלה איתו
זה באמת משהו לא רגיל את חייבת לעזור לה ואני מקווה שהיא תעריך את זה מספיק