15 תשובות
לא, הייתי רוצה להיות 4 סנטימטרים פחות,לא יותר מזה, אני 1.65 רוצה להיות 1.60-1.61
אנונימית
ממש לא
כן.
לא אני1.64 ואני רוצה להיות 1.75
כן
כן.
הייתי רןצה לגבוה עוד 10 סמ
3 ס"מ פחות ויהיה טוב
194, מושלם, נשאר בגובה שלי
כמה סנטימטרים פחות
3 ס"מ יותר
כן, תכלס אבל זה לא הסופי שלי אז לא אכפת לי.
כרגע אני 1.60 ומשהו, הייתי רוצה לחזור לגןבה שהייתי בו שנה שעברה... ל1.53
באותו הנושא: