10 תשובות
כן...
יאפ
כן
כן רצח
כן
כן.
אנונימית
כן, אבל את גם מגזימה קצת עם התגובה שלך. אפשר להבין שהתגובה שלה נבעה מכעס של אותו הרגע.
זה מזכיר לי את מורדי משנות ה 80
והיא קצת הגזימה אבל זה נבע מכעס
והיא קצת הגזימה אבל זה נבע מכעס
כן, היא הגזימה אך זה לא בא ממקום כזה, היא כנראה הייתה לחוצה שהסרטון ייצא טוב. כמובן שזה לא מצדיק את הדיבור, אבל תנסי להבין אותה ותסדרו את זה בינכן.
מאוד
באותו הנושא: