7 תשובות
תסבירי את עצמך, למה את חושבת את זה? על מה מתבססת הטענה שלך?
כן לדעתי אפשר לומר שזו סוג של הפרעה נפשית
לא
להתאהב זה הורמונים שמופרשים
אנונימית
יש מצב חחח
כי התאהבתי בסוג אדם של זבל
בתחלה היה טיפת תקווה .im..fall.in.love..
ממש לא. לא הכל זה מחלת נפש.
אם כך אז אני הבריא?