7 תשובות
רוצה לדבר איתך, אולי הוא לא אןהב אותך אבל זה בטוח.
באמת שבנים הם הכי פשוטים שיש, אבל זה נכון הם נורא אוהבים להסתלבט ולצחוק
ראשית, אנחנו לא עם, לקרוא לבנים 'עם' זה כמו לקרוא לפלסטינאים 'עם'.
אין לנו הגדרה אתנית שיתופית לבנים, שהרי כולנו בני אדם.

שנית, את מדברת על מקרה נקודתי, שאני בטוח שהוא מרגיז, וממש לא בסדר, אבל הוא ממש לא מייצג 4 מיליארד בנים עם פני הגלובוס.
שואל השאלה:
אמאלה זה סקסי איך שהגבת עכשיו
אנונימית
אה ואנחנו יותר טוב? לא חושבת.
איך סקסי הוא ילד בם 15 שחושב שיש לו אופי ומתנשא. שלא לדבר על זה שזאת תשובה חסרת תועלת
שואל השאלה:
קצת פירגון חיים שלי
אנונימית
מסכימה עם זה שבנים הם עם מתוסך אבל היי גם אנחנו לא פחות גרועות מהם.
והאמת אין לי מושג פשוט תשאלי אותו