6 תשובות
תפרשי אם את רוצה
שואל השאלה:
אבל אני פוחדת שאחרי זה לא יהיה לי עתיד.
אבל אני פוחדת שאחרי זה לא יהיה לי עתיד.
אנונימית
אם כבר התחלת עדיף שלא תפרשי.. תעשי מה שאת יכולה
אז אל
אולי תחליפי נושא?
אולי תחליפי נושא?
שואל השאלה:
זה לא קשור לנושא
זה לא קשור לנושא
אנונימית
זה לגיטימי. לא כולם חייבים ללמוד באוניברסיטה. זה לא אומר שאין עתיד. תואר אקדמי יכול לעזור, אבל הוא לא הכרחי. יכול להיות שיהיה לך קשה, אבל גם תואר יכול להקשות.
באותו הנושא: