4 תשובות
בטח שאפשר לאכול.
עדיף שלא יכאב לך הבטן
אפשר
רק להריח, אם ריח חמצמץ לזרוק אם לא אז הוא בסדר
רק להריח, אם ריח חמצמץ לזרוק אם לא אז הוא בסדר
אנונימית
אם הריח בסדר אז כן