4 תשובות
בטח שאפשר לאכול.
עדיף שלא יכאב לך הבטן
אפשר
רק להריח, אם ריח חמצמץ לזרוק אם לא אז הוא בסדר
אנונימית
אם הריח בסדר אז כן