5 תשובות
תלכי לפירסר מקצועי
שואל השאלה:
הלכתי למישהו מקצועי הוא עשה לי את החור למטה קצת אני לא יודע אם זה תקין
אנונימי
זה תקין, אם החור שלך היה יותר למעלה אז החישוק היה יותר גדול וזה לא יפה חישוק ענקי
שואל השאלה:
כן ככה הוא אמר לי
אנונימי
שואל השאלה:
טום אני עכשיו עם הרפואי אז קשה לדעת אבל זה נראה כאילו החישוק יישב צמוד בקצה של האף זה יפה?
אנונימי