7 תשובות
באים בצער ואומרים "אבא, נשבר לי הטלפון.."
אבא
אני הולך להתאסלם
סתם נשבר לי הפלאפון
תשחקי איתו את המשחק טלפון שבור
קצת אכזרי אבל פשוט תחכי ללילה שימי את הטלפון הפוך על הרצפה ואז תקומי בבוקר מופתעת יואו מי עשה את זה
תכין עוגה ותכתוב "נשבר לי "
TYC
אחד מהחברים שלי החזיק את הפאלפון שלי והוא נפל מהיד שלו או שלה וזה נישבר