7 תשובות
באים בצער ואומרים "אבא, נשבר לי הטלפון.."
אבא
אני הולך להתאסלם
סתם נשבר לי הפלאפון
אני הולך להתאסלם
סתם נשבר לי הפלאפון
תשחקי איתו את המשחק טלפון שבור
קצת אכזרי אבל פשוט תחכי ללילה שימי את הטלפון הפוך על הרצפה ואז תקומי בבוקר מופתעת יואו מי עשה את זה
חח אהבתי
תכין עוגה ותכתוב "נשבר לי "
אחד מהחברים שלי החזיק את הפאלפון שלי והוא נפל מהיד שלו או שלה וזה נישבר
באותו הנושא: