4 תשובות
לדעתי תוותרי, אל תקחי סיכון
לוותר שלא יגיע למצב לא נעים..
אנונימית
עם אין זרימה חזקה וזה דיי חום אז זה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
האמת הוא עדיין לא סדיר לי אז אין לי מושג אם הזרימה חזקה או לא
זה משתנה..
האמת הוא עדיין לא סדיר לי אז אין לי מושג אם הזרימה חזקה או לא
זה משתנה..
אנונימית
באותו הנושא: