9 תשובות
זה קצת מוריד מהערך שלך אבל סביר...
אנונימי
בתכלס,בנים מאוד מאוד יאהבו את זה..
אנונימית
לאף אחד לא אכפת
מן הסתם שזה יוריד להמון מהם, אבל זה לא שאפשר בתכלס להכליל את כולם.
תחשבי לבד..
ברור שיוריד, לא יודעת מה לגבי כולם אבל מה שבטוח זה שלהרבה מהם כן, איזה מן גבר ירצה זאת?
ברור שיוריד, לא יודעת מה לגבי כולם אבל מה שבטוח זה שלהרבה מהם כן, איזה מן גבר ירצה זאת?
אנונימית
שואל השאלה:
כן יש גבול כמובן (כמו לכל דבר) ולא אלך חצי ערומה אבל למה שלא אבליט את מה שיפה בי? כמו שבנות עם עיניים יפות יאפרו את העיניים בשביל שיבלטו אני אשים בגד צמוד כדי שהגוף יבלוט.
השאלה האם זה מוריד לבנים ה*רציניים*? באופן כללי אני בן אדם טוב אבל הלבוש הזה בטוח משדר דברים פחות טובים
כן יש גבול כמובן (כמו לכל דבר) ולא אלך חצי ערומה אבל למה שלא אבליט את מה שיפה בי? כמו שבנות עם עיניים יפות יאפרו את העיניים בשביל שיבלטו אני אשים בגד צמוד כדי שהגוף יבלוט.
השאלה האם זה מוריד לבנים ה*רציניים*? באופן כללי אני בן אדם טוב אבל הלבוש הזה בטוח משדר דברים פחות טובים
אנונימית
שואל השאלה:
איך בדיוק הראתי את זה?
לא אמרתי שאני זורמת עם כל אחד זה רק הלבוש לא ההתנהגות
איך בדיוק הראתי את זה?
לא אמרתי שאני זורמת עם כל אחד זה רק הלבוש לא ההתנהגות
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני אמורה לכסות את עצמי בשביל שגברים יכבדו אותי ויתייחסו אלי ברצינות?
אז אני אמורה לכסות את עצמי בשביל שגברים יכבדו אותי ויתייחסו אלי ברצינות?
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה "צורה מכובדת"?
ונגיד והיא לא לבושה בצורה מכובדת בעינייך אז לא תסתכל עליה בצורה רצינית בכלל גם אם היא ילדה טובה?
מה זה "צורה מכובדת"?
ונגיד והיא לא לבושה בצורה מכובדת בעינייך אז לא תסתכל עליה בצורה רצינית בכלל גם אם היא ילדה טובה?
אנונימית
באותו הנושא: