2 תשובות
לנסות להוציא אותם וגם תרגישי טוב
יפה שציינת שאת במחזור כי תמיד המחזור את ההתייחסות שלנו לדברים באופן מוגזם יותר.. אצלי לפחות
בגלל שיש לך תחושת עצבות וקשה לך לדעתי כדאי לך לנסות להתעודד - לעשות דברים שאת אוהבת וכאלו

מקווה שעזרתי