התחברות
הרשמה
האם זה אפשרי לקבל קב"א גבוה עם דפ"ר נמוך (50)?
18 בדצמבר 2019, 16:38
קב"א
תפקידים
דפר
ציונים
צבא
3 תשובות
המקסימום שאת יכולה לקבל עם דפר 50 זה 52 לדעתי
כ
כיאניאוהבתאותך
המקסימום שאת יכולה לקבל זה 53
U
UNshine$
53 זה המקסימום - אם ממש הרשמת את המראיינת.
E
Europe
באותו הנושא:
לסבול בעבודה ולקבל משכורת גבוהה או להנות בעבודה ולקבל משכורת נמוכה?
בניםם , גבוהה ורזה או נמוכה ורזה או גבוהה וקצת מלאה או נמוכה וקצת מלאה מה עדיף ?
מה יותר יפה, גבוהות או נמוכות? לדעתי נמוכות זה ממש חמוד אבל גבוהות ממש יפה, אבל מעדיפה נמוכות.
מטר 72 בת 13 תדרגו גבוהה רצח/ גבוהה/ממוצעת/נמוכה/נמוכה מאוד
זה נכון שהמשפט "בנים מעדיפים רק נמוכות, גבוהות נדפקתם" הוא של נמוכות ממורמרות?
מה יותר פאדיחה להיות הכי נמוכה בכיתה(שכל הכיתה גבוהה) או להיות הכי גבוהה (שהכיתה נמוכה)?
מדוע אנשים שרוצים לקבל ציונים גבוהים נחשבים לאנשים ששואפים גבוהה?
מה מתאים לבנות נמוכות אולסטאר גבוהות או נמוכות?
בנות, בן גבוה או נמוך (הגבוה 173 והנמוך 151)?
1.60 זה גבוה/ממוצע/נמוך לפעמים אני מרגישה נמוכה ולפעמים גבוהה
לנמוכים יש קול יותר גבוה או יותר נמוך?