14 תשובות
לא, למה לי לשנוא מישהו על סמך מחלה שהוא לוקה בה?
לא
אין לי למה לשנוא אותם
אני לא אוטיסטית אבל מצליחה להבין אותם

עריכה: לול על מה המינוס?
שואל השאלה:
פעם שאלתי אם בנות יפסלו אותי כי אני אוטיסט ו2 מהן אמרו לי שכן :(
אנונימי
אמאלה חס וחלילה ! התנדבתי במעון לילדים עם אוטזים ואני חייב לומר שהם יותר טובים ויותר חכמים מילדים רגילים! רק לאלא יש קשעים וצריכים יותר עזרה והם כמו כולנו בני אדם
חד משמעית לא.

אני לא תומך בשנאת חינם, אני לא אמור לשפוט בן אדם על פי תכונה אחת ולשנוא אותה בגללה.
ממש לא.
לא, מה הם עשו לי בדיוק?
לא למה שאשנא אותם
ממש לא
ולא הייתי פוסלת מישהו על היותו אוטיסיט (כל עוד הוא עם תפקוד גבוה)
אח שלי אוטיסט והוא מתפקד כמו כולם והוא מאוד חכם ומצחיק
חברות שלי שונאות אותי .כן
התגובה הראשונה לא לעניין, אוטיזם זו לא מחלה...
אנונימית