6 תשובות
נראה לי זה תרכובת יונית בגלל שיש מעבר של אלקטרונים
מולקולרית, היא מכילה שני אל-מתכות ואל-מתכות יוצרים קשרים קוולנטים (משמע מולקולריים) על ידי שיתוף אלקטרונים.
כשיש שני חומרים או יותר ביחד שיוצרים חומר חדש ושונה(פחמן וחמצן במקרה הזה)
זאת תרכובת
יונית כי זה פחמן וחמצן אם אני לא טועה
אנונימית
סתם זה מלקולרית נראלי
רק ג'יזס יודע