4 תשובות
יש באינסטגרם עמוד כזה של תיבה יפה כזאת עם וידאו על צד אחד של התיבה ובצד השני יש מתנה או יין אז את יכולה נגיד לקנות לו שעון של רולקס ועוד איזה האוטפיט יפה
וואו את משקיעה וזה ממש חמוד חח..
בכל מקרה את יכולה לעשות לו הדפסה על משהו עפ תמונה שלכם או קופסא מתפוצצת זה ממש יפה או שתכיני ספר 26 סיבות למה אני אוהבת אותך (אפשר גם 100 אבל עם הגיל זה יותר נחמד)
מזל טוב❤
שואל השאלה:
בשנה שלנו עשיתי לו צנצנת סיבות למה אני אוהבת אותו
בן דוד שלי הכין לחברה שלו צנצנת עם סיבות למה הוא אוהב אותה, אני חושבת שזה ממש חמוד. בנוסף לזה, הוא גם כתב לה ברכה יפה.
לדעתי היופי הוא בדברים הקטנים והמחוות הקטנות ולא צריך להסחף עם המתנות.