3 תשובות
זה לתלמידים שיש להם קושי בלימודים אז הם לומדים רק לבגרויות
זה קיצור של מסלול בגרות רגיל
כלומר לעשות לפחות את המינימום נק' בגרות שאפשר
זה גם כיתה עם פחות תלמידים
למתקשים קצת ,אבל בסך הכל זה בגרות רגילה
כלומר לעשות לפחות את המינימום נק' בגרות שאפשר
זה גם כיתה עם פחות תלמידים
למתקשים קצת ,אבל בסך הכל זה בגרות רגילה
מסלול בגרות רגילה
באותו הנושא: