התחברות
הרשמה
יצאנו לשני דייטים ובדייט השני התנשקנו והוא עדיין לא שמר את המספר שלי.. מעליב לא?
19 בדצמבר 2019, 14:57
דייט ראשון
דייטים
פגישה ראשונה
נשיקה צרפתית
3 תשובות
קצת מעליב
~
~liell~
זה לא אומר כלום. גם לי לא יצא לשמור מספרים וזה באמת שטויות, זה לא אומר שלא חיבבתי אותן
2
22 (אני בן 23 בכלל)
די כן
h
heavydirtysoul
באותו הנושא:
יצאתי עם מישהו לשני דייטים והייתה ממש כימיה טובה ונשיקה בסוף הדייט השני (המשך בתגובות)
"להתנשק" בדייט ראשון בדייט שני בדייט שלישי
יצאנו ל3 דייטים והתנשקנו פעם אחת, זה בסדר שלא התאהבתי בו עדיין?
אם אנחנו הולכות לפארק לדבר והיה דייט ראשון שבועיים לפני, זה נחשב דייט שני אם בכלל?
יש לכם דייט ויצא לכם חצקון, מה אתם עושים מפוצצים את החצקון או מבטלים את הדייט?
אם נפגשנו לשני דייטים ובדייט השני הראיתי את מי שאני באמת והשיגעון שלי והוא לא ממש אהב את זה , לוותר?
זה מוזר ללבוש לדייט שלישי את החולצה שלבשתי לדייט שני?
אם אתמול יצאנו לדייט ראשון והיה טוב לשנינו ואני רוצה להזמין לדייט שני. מתי כדאי ולאן לקחת אותה?
מה לובשים לדייט שני במצב שהלכנו לים בדייט הראשון?
יצאנו לשתי דייטים ולא התנשקנו, זה אומר משהו?
זה מוזר ללבוש לדייט שלישי את החולצה שלבשתי בדייט השני?