8 תשובות
אני לא מסננת
למה להכיר פה? תכירי באמיתי
אני לא מסנן!
למה להכליל?
לא כולם פה מסננים.
אני הכרתי פה כמה אנשים שאני מדברת איתם באופן יומיומי
פשוט תנסי להתחבר, את מוסמנת לדבר איתי וזה
לא כולם פה מסננים.
אני הכרתי פה כמה אנשים שאני מדברת איתם באופן יומיומי
פשוט תנסי להתחבר, את מוסמנת לדבר איתי וזה
אני מסננת את כל מי שהתחיל לדבר איתי כי זה סתם שיחות חולין שלא מתקדמות לשום מקום וממש אין לי עניין להכיר פה אנשים
חוץ מממש כמה בודדים(2-3) שעניתי להם ואני עדיין מדברת איתם
חוץ מממש כמה בודדים(2-3) שעניתי להם ואני עדיין מדברת איתם
שואל השאלה:
מי אמר שאין לי באמיתי?סתם באלי להכיר פה גם
וכל מי שאני מדברת איתו פה תמיד מסנן בסוף למרות שאני זורמת בשיחות
מי אמר שאין לי באמיתי?סתם באלי להכיר פה גם
וכל מי שאני מדברת איתו פה תמיד מסנן בסוף למרות שאני זורמת בשיחות
אנונימית
מה
אז פשוט לא בא לבם לדבר? או שהם לא ראו את ההודענ
את מוזמנת לדבר איתי אני לא מסננת
את מוזמנת לדבר איתי אני לא מסננת
באותו הנושא: