10 תשובות
אני
היא אחלה לגמרי, כמעט כמו כל משחה

אמרו לי להזהר איתה, לא למרוח יותר מידי
אני משתמשת, עושה מצב יותר טוב אבל לא באמת מטפלת בהם פשוט יש לי פחות פצעים איתה...
אנונימית
שואל השאלה:
זה מייבש את העור או מקלף ??
אנונימית
השתמשתי וזה עשה לי כוויות בפנים וזה שרף לי ברמות
זה אמור לייבש את העור, לפעמים זה עושה לי קילופים
אנונימית
שואל השאלה:
בקיצור אני חיה בסרט שזה יעשה לי עור חלק? חח
אנונימית
אממ לא יש מצב תלוי בעור שלך
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי פצעונים
לא מוגלתיים וכאלה..
אנונימית
שואל השאלה:
ראקוטן זה ממש חזק ולא למה שאני צריכה
היתי אצל רופא עור יש לי בקטנה יחסית
אנונימית
אני אישית ממליצה על זינדקלין
זה עוזר לי ממש