4 תשובות
אולי הם עושים לך הפתעה או משהו ....
לא נעים אבל הגיוני
אם זה קרה זה הגיוני
אבל איך אומרים
"אין דבר שאי אפשר לעשות, יש דבר שאין לך מספיק רצון לעשות"
אבל איך אומרים
"אין דבר שאי אפשר לעשות, יש דבר שאין לך מספיק רצון לעשות"
יום הולדת 16 זה לא ביג דיל הפכו טת זה לביג דיל בתכלס אין בו שום דבר שונה מיום הולדת 15 או 17 18 זה כבר משהו אחר ואיתי אבא שלי לא חגג שנתיים *לא ברצף וההורים שלי לא גרושים וטנחנו עדיין ממש ממש מחוברים
באותו הנושא: