2 תשובות
קודם כל תמתין לקבל שאלון העדפות כדי לקבל מיונים שיתאימו לך אישית
חוץ מזה אם היה בנתונים מתאימים אתה תקבל מיונים לטיס
חוץ מזה אם היה בנתונים מתאימים אתה תקבל מיונים לטיס
שואל השאלה:
נע.. יש לי קה"ס 40 זה אומר שאני לא יכול להיות בתפקידים בשטח.
נע.. יש לי קה"ס 40 זה אומר שאני לא יכול להיות בתפקידים בשטח.
אנונימי
באותו הנושא: