7 תשובות
במיקמק כן הייתה איזה אחת פצצה עם מנוי
ואו כן אני פה בזוגיות
בטח
עם בן זיני 10 מהמיק
הוא בגד בי עם מה100ת69 במיקפה
הייתי אם אפשר לקרוא לזה ככה. וזה לא דומה כל כך למה שהיה לך
לא... בעיניי זה לא זוגיות בכלל
צריך להיפגש כדי לדעת אם אתם נמשכים לאחד השני.
הייתי בת 11 עם רוי החתיך עולם הזה שלא פגשתי מעולם
אנונימית
זה התחיל באופן וירטואלי אבל מחברים משותפים ומהר מאוד נפגשנו והיום אנחנו כבר שנתיים וחצי ביחד ובעזרת השם בקרוב עוברות לגור ביחד