8 תשובות
הדעות שלו היו ככה
יהודים צריך להשמיד
סלאבים צריכים להיות עבדים
והגזע הארי הוא הגזע הכי טוב שקיים
לא בהכרח אתה לא הארי אז תמות הוא שיתף פעולה גם עם מדינות אחרות
איזה גבר חחח
והיטלר היה המנהיג
בסדר הוא גם לא אהב הומואים והוא היה הומו בעצמו
הוא כן היה ארי הוא אמר שהאוסטרים הם חלק מהעם הגרמני ובגלל זה גם רצה לצרף את אוסטריה לגרמניה
הוא כן. הגזע הארי הם בעיקרון גרמנים/אוסטרים, הטרו, ללא נכות, ללא תסמונות. (כנראה יש עוד כמה דברים ששכחתי אבל בעיקרון זה זה)
שואל השאלה:
חלק מהעניין זה בלונדינים לפי מיטב הבנתי...
או שזה סתם שמועות...
סתם שמועות
שואל השאלה:
אה אוקיי תודה.