התחברות
הרשמה
מבחן שקיבלתי 80 בביולגיה בכיתה י זה טוב?
20 בדצמבר 2019, 23:11
ציונים
הכנה למבחן
בגרות
ביולוגיה
4 תשובות
כן
B
Blips & Chitz
כן
E
Everlasting
כן
F
FUXK
בטח
P
Psycho Panda
באותו הנושא:
קיבלתי 27 במבחן(ניתן לכם רגע לצחוק) בשיעור המורה אמרה"כל הכבוד ל___שקיבלה את הציון הכי טוב בכיתה 27" יעני הכי גרוע בכיתה
יש ילדה שקיבלה 0 במבחן בהיסטוריה ולא אכפת לה מזה (היא כיתה י') זה נורא לדעתכם?
81 בביולגיה כיתה י. תדרגו מ1 עד 10
היה לי מבחן במתמטיקה שחרשתי אליו והלך לי בו לא משהו וחלמתי שקיבלתי 25..
{פליז תענו דחוף} אני בכיתה ג וקיבלתי 50 בשתי מבחנים. זה אומר שקיבלתי 100 בתעודה??
להיכשל במבחן בתנך זה נוראי בכיתה ט'? אין לי עוד מבחן. ובוחן שקיבלתי בו 65.
אם קיבלתי 40 במבחן אבל כל הכיתה קיבלה ציונים כאלו חוץ ממישהי שקיבלה 60, זה בסדר?
איך לומדים למבחן בביולגיה?
קיבלתי 90 במתמטיקה 3 יח"ל והציון הגבוה היה במבחן 125 זה טוב מה שקיבלתי ?
הגיוני שאני בוכה שקיבלתי 96 במבחן??
איך להגיד להורים שקיבלתי 49 במבחן?