4 תשובות
עשיתי שנתיים שירות לאומי בתקן חוץ עם דירה.
איך הדירה היתה? בהתחלה קצת מפחידה ואז התרגלנו.
הפכנו אותה לאחת מהדירות השוות בעיר עי קישוטים, מלא אוכל, נקיון רציף והרגשה של בית.
בדכ זה 2 או 3 בנות בחדר.
קורה אבל שיש בת לבד.
יש דירות שוות יותר יש דירות שפחות הכל תלוי במזל:)
אין לי ידע סורי
שואל השאלה:
לא
אנונימית
הכוונה בשירת לאומי זה שנת שירות או לא?