6 תשובות
תחשבי על הסיבה שנפרדתם
ומחזקת את התגובה הראשונה.
אני בעד לדבר על הדברים , נסי לדבר ולשתף אותו במה שאת מרגישה, מאמינה בך!
תדברי איתו על זה תפתחי הכל,אני בטוחה שעוד יש לי רגשות אלייך זה לא עובר כלכך מהר
שואל השאלה:
הוא עזב אותי אני דיי התנהגתי עליו חרא שהייתי במחזור...
אנונימית
הזמן ירפא
פשוט תתעלמי
לעתיד תלמדי לא לצאת עם אנשים שחולקים איתך מסגרת, עבודה לימודים או צבא, ככה אם יקרה מצב לא תצטרכי לסבול אותם ביום למחרת.

כרגע אין לי מושג איך נגמר מי גמר ולמה, אז לא יודע מה להציע לך לעשות חוץ מלנסות לשכוח אותו לחשוב על חסרונות סיבת פרידה ולהתגבר ולהמשיך הלאה