3 תשובות
תחפשי אתרים גרמניים / באינסטגרם
אני ישראלי, דובר גרמנית, אבל כתבת שאת רוצה מישהו מגרמניה אז מניח שאני לא מתאים..
אם את רוצה את יכולה לדבר עם גרמנים באתרי צ'אט, או בפייסבוק, או באתרי פורום בינלאומיים דוגמאת reddit.
אם את רוצה את יכולה לדבר עם גרמנים באתרי צ'אט, או בפייסבוק, או באתרי פורום בינלאומיים דוגמאת reddit.
omegle תכתבי בתחומי עניין germany
אנונימית
באותו הנושא: