התחברות הרשמה

ההורמונים של המחזור עוד יהרגו אותי!

כל היום אני מרגישה עצובה ואז עצבנית ואז שמחה ואז שוב עצובה ובא לי לבכות ממש כי אני לא מצליחה להסתרק
וכולי מרגישה מפורקת מכאבים באגן ובגב והבטן גם.
חייבת טיפים איך לצאת מהאטרף של ההורמונים האלה!
22 בדצמבר 2019, 02:10
מחזור    
3 תשובות
תקני גלולות
א
אור גבאי המלכה
זה בדרכ ככה אבל זה יעבור❤
T
T❤a❤i❤r
תה ירוק,שתי יין אדום לי זה עוזר לפני/בזמן הוסת,שמרי על רוגע,תפעילי מדיטציה או שתעשי אמבטיה חמה עם שמנים ארומטיים.
ע
עוף לשמיים תיפול כוכב
באותו הנושא:
שמאלנים אתם יודעים שאם חס וחלילה הערבים יבאו ויהרגו אותנו הם יהרגו אותכם קודם?
עד כמה נראה לכם שההורים שלי יהרגו אותי?
ההורים שלי יהרגו אותי!!
שיט! ההורים שלי יהרגו אותי
עד כמה נראה לכם שההורים שלי יהרגו אותי?
בבקשה תעזרו לי ההורים שלי יהרגו אותי זאת טלוויזיה חדשה!!
ההורים שלי יהרגו אותי אם הם ידעו?
מה לעשות? ההורים של יהרגו אותי...
העבודות קיץ יהרגו אותי
רק אותי מעצבנים אנשים שחושבים שסימני פיסוק יהרגו אותם?
התאהבתי באתיופי ההורים שלי יהרגו אותי מה לעשות??