8 תשובות
קורה..
תשני על הגב.
מזל טוב
לא לפחד
שימי מגן מזרן מקסימום יכתים לך את הסדין תכבסי, לא יקרה כלום
כשאני ישנה על הצד אף פעם אין כתמים
רוב הסיכויים שכמעט ולא יצא דם, ככה זה אצל רוב הבנות במחזור ראשון.
אבל כדי להיות בטוחה, תקחי נייר טואלט ושימי שכבות בעיקר איפה שפי הטבעת ובצדדים. לשמה לרוב הדם נוזל כשאת במצב שכיבה..
אנונימית
זה בסדר, לרוב במחזור ראשון הזרימה לא כזו חזקה. תישני איך שאת רוצה, הפד יחזיק ויספוג אם שמת אותו נכון. ואם לא, תכבסי עם סבון ומים קפואים. ומזל טוב, מאמי!
אני שמה במחזור מגבת על המיטה
אל תדאגי. תשימי לב שהפד שלך מסודר בצורה טובה והכל אחלה
שימי נייר או מגבת מתחת