5 תשובות
לא נראלי
תרגישי טוב
הגזמת. את רוב "המחלות" כבר גילו
סביר להניח שיש לך סתם וירוס
יש אנשים (כמוני) שחולים שנים ואף אחד לא יודע מה זה. ברמה שהציעו לי להשתתף בניסוי.
יכול להיות, בכלל לא בטוח.
רפואה שלימה
סיכויים קטנים.
תרגישי טוב אבל
מזערי. רפואה שלמה.
באותו הנושא: