10 תשובות
מורידים?
שואל השאלה:
^כן, כתוב בנטפליקס: זמין עד ה31 בדצמבר
^כן, כתוב בנטפליקס: זמין עד ה31 בדצמבר
איזה באסה ,למה??
שואל השאלה:
חחח זה בדיוק מה ששאלתי
חחח זה בדיוק מה ששאלתי
מאיפה לי
שואל השאלה:
^אם את לא יודעת פשוט אל תעני
^אם את לא יודעת פשוט אל תעני
בטח כי זו לא סדרה מקורית של נטפליקס והחוזה נגמר ובגלל שזו סדרה ממש ישנה (אולי לא *ממש* אבל ישנה) הם לא חושבים שיש טעם לחדש את החוזה. קצת חבל אבל לא עפתי עליה, לא בכיתי בגללה אפילו פעם אחת.
שואל השאלה:
וואי באסה, סדרה מעולה האמת
וואי באסה, סדרה מעולה האמת
כן, נחמדה, לא הקטע שלי אבל מסתבר שהקטע של אחי חח
רוב הסיכויים כי זו סדרה לא של נטפליקס