התחברות
הרשמה
מה יש לכם להגיד על בסיס נבטים
23 בדצמבר 2019, 17:39
נבטים
2 תשובות
שיש שם f35i והוא מאוד רועש
בברכה, לחם פיט.
ל
לחם פיט
הוא באמת רועש
חוץ מזה בסיס טוב
!
!!I got blisters on my fingers
באותו הנושא:
כמה זמן לוקח להגיע מירושלים לבסיס נבטים?
יש פה אנשים מבסיס נבטים?
אכלתי חביתה וסלט עם נבטים זה טוב?
מישהו יכול להגיד לי מה זה כל ה: בסיס ראשון, בסיס שני, בסיס שלישי?
אתם יכולים להגיד לי אם כתבתי נכון ולתת לי משפטים בסיסים שאני אצתרך לדעת בחול?
מה יקרה אם אני יאכל רק נבטים במשך שבוע?
קניית שמן נבט חיטה - איפה קונים שמן נבט חיטה?
אני ממש רוצה לעבור בסיס ויש לי היום שיחה עם המפקד בסיס והוא בן אדם קשה מה אני יכולה להגיד לו שישכנע אותו?
בשביל להוכיח קטע אמצעים בטרפז זה מספיק להגיד שהוא יוצא מאמצע צלע אחת ומקביל לבסיסים?
אפשר להגיד שמשולש שזוויות הבסיס שלו שוות הוא שווה שוקיים?
אמרתי בריאיון אישי ובצו ראשון שאני מעדיפה בסיס פתוח אבל זה היה מזמן ואני מתחרטת.. רציתי להגיד שלא משנה לי איזה בסיס..